پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215262
بايد موضع‌گيري مؤمنان انقلابي، دشمنان را منفعل کند/ دوران تحريم دوران تلاش است نه چشم‌دوختن به بيگانه
تاریخ انتشار : 1395/03/28 19:23:19
نمایش : 1030
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: بايد مؤمنان انقلابي در برهه‌هاي مختلف چنان موضع‌گيري کنند که دشمن را منفعل سازند نه اينکه باعث قوت قلب دشمن شده به او شجاعت دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري در خطبه‌هاي نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: طبق سخنان رهبر انقلاب لازم و ضروري است که جامعه انقلابي باشد.

وي براي انقلابي بودن جامعه لوازم و نشانه‌هايي برشمرد و افزود: داشتن اين لوازم و نشانه‌ها به همراه بي‌بصيرتي درست نيست و در اين بين ناسازگاري به وجود مي‌آيد.

نکونام با تأکيد بر اينکه هر فرد انقلابي در شرايط خاصي وظايف و مسئوليت‌هاي خاصي برعهده دارد ادامه داد: توجه به اين وظايف بسيار مهم و ضروري است و بايد مؤمنان انقلابي در برهه‌هاي مختلف چنان موضع‌گيري کنند که دشمن را منفعل سازند نه اينکه باعث قوت قلب دشمن شده به او شجاعت دهند.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: امروز متأسفانه شاهد آنيم که برخي از افراد از اين اصل بزرگ انحراف پيدا کرده و مطابق ميل دشمن موضع‌گيري مي‌کنند و در ميان سخنانشان خواسته‌ها دشمن نمايان مي‌شود.

نکونام بيان داشت: دوران تحريم دوراني است که نيازمند تلاش ما بوده و بايد در اين دوران با اتکا به توان داخلي به مقابله با تحريم رفته راه را براي رسيدن دشمن به خواسته‌هايش مسدود کنيم.

امام‌جمعه شهرکرد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري اضافه کرد: طبق فرمايشات ايشان اکنون که تحريم‌ها برداشته نشده‌اند لازم و ضروري است که چهره واقعي دشمن را که بسيار خبيث و نازيبا است به همه بشناسانيم اما شاهد آنيم که برخي به‌جاي اين کار خلاف آن عمل کرده راه خود را مي‌روند نه راه جامعه را.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري عدم وجود بصيرت در بين مردم و مسئولين را راهي براي موجب نفوذ شدن دشمن عنوان و تأکيد کرد: براي جلوگيري از اين اتفاق نياز داريم که از سرمايه‌هاي دروني بهره بگيريم نه اينکه با افراطي‌گري، انقلابي‌گري و تندروي به برخي از چهر‌ه‌هاي ارزشمند انقلابي به چهره آن‌ها خدشه وارد کنيم.

نکونام متهم کردن افراد انقلابي ازجمله برخي از مورخين مشهور و پرده‌دار انقلابي را به غيرانقلابي و غيرمعقول بودن يک ضايعه بزرگ و اساسي دانست و يادآور شد: مخدوش کردن چهره انقلاب به دست خود کار درستي نيست و نبايد گام در اين راه نهيم.

امام‌جمعه شهرکرد بيان داشت: افراد انقلابي عرصه وسيعي براي انقلاب قائل هستند و اين افراد براي نظام و کشور ارزش زيادي دارند.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با بيان اينکه حضور جوانان انقلابي، مؤمن و ولايتمدار براي کشور بسيار باارزش است تأکيد کرد: نبايد اين جوانان را به بهانه اينکه از قبل انقلابي نبودند ناديده گرفت چون انحراف جامعه را درپي خواهد داشت.

نکونام با اشاره به حضور جوانان انقلابي و فعال در چهارمحال و بختياري اضافه کرد: اين جوانان در مقابل هنجارشکني‌ها موضع‌گيري کرده و امر به معروف و نهي از منکر را به‌خوبي انجام مي‌دهند.

وي حضور جوانان در صحنه را بسيار مهم و ضروري عنوان و ادامه داد: هدايت انقلاب با حضور اين افراد در صحنه محقق مي‌شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html